Сучасна служба зайнятості постійно розвиває та впроваджує нові підходи та сервіси в обслуговуванні клієнтів. Продовжується реформування служби. З початку року запроваджено інститут кар’єрного радника, що стало досить рішучим кроком у модернізації служби, як конкурентного провайдера послуг на сьогоднішньому ринку праці.

  Випробувати модернізацію послуг державної служби зайнятості «на собі», стали безпосередньо й директори базових центрів зайнятості та філій.

  Директор Жмеринського міськрайоної філії Тетяна Когут вчергове виконувала функції реєстратора. Основним завданням реєстратора є з’ясування потреб клієнта, інформування про послуги, які надає служба зайнятості, допомога з пошуку роботи, інформування про можливість професійного навчання, участі у громадських роботах . Реєстратор пропонує шукачу роботи скласти та розмістити в Інтернет - ресурсах резюме, відвідати заходи служби зайнятості та проводить оцінку можливостей працевлаштування людини, з’ясовує особистісні дані клієнта, інформацію про його професійну кваліфікацію, освіту та професійний рівень.

  Кожний клієнт, який звертається до служби зайнятості, потребує індивідуального підходу, допомоги та найголовніше розуміння, з боку фахівця служби зайнятості про те, що він опинився в складній життєвій ситуації. Ну, і звичайно, щоб надавати клієнтам якісні послуги – нам, фахівцям служби зайнятості, необхідно постійно навчатись новим формам роботи та підвищувати свою кваліфікацію.

  В травні для директорів філій Вінницьким ОЦЗ був проведений відповідний тренінг щодо опанування функцій реєстратора, вміння знаходити відповіді та приймати рішення в нестандартних ситуаціях. Отримані знання використовую вже на практиці.

  На прийом звертаються абсолютно різні люди, з різними поглядами та побажаннями щодо майбутньої своєї роботи. Бути в ролі реєстратора не завжди легко і просто, але надзвичайно цікаво, а , головне приємно і важливо бути корисним людям, надати допомогу, порозуміння…

  І ось тут, розумієш, що незважаючи на великий досвід і педагогічну освіту, маю недостатність психологічних знань: отже найближчим часом організую тренінг для реєстраторів та кар’єрних радників в філії. Тренінг саме по відпрацюванню психологічних навичок встановлення контакту з клієнтами служби зайнятості та техніці внутрішньо-організаційної комунікації в конкретних робочих ситуаціях.

  Для планування шляхів працевлаштування пошукача роботи необхідна тісна співпраця реєстратора та кар’єрного радника, і в цьому мене пересвідчив, тепер вже мій практичний досвід реєстратора.

  Ну і , звичайно, набагато легше працювати і реєстратору, і кар’єрному раднику за наявності достатньої кількості вакансій. Отож великі вимоги стоять перед фахівцями відділу взаємодії з роботодавцями, і я буду вимагати від фахівців цього відділу нашої філії більш ефективної роботи по збільшенню вакансій, та розширенню бази роботодавців, з якими співпрацює Жмеринська філія.