18 червня 2019 року в актовій залі відділу освіти відбулася науково-методична конференція освітян Жмеринщини. У роботі конференції прийняли участь заступники директорів з навчально-виховної роботи, методисти РМК, працівники відділу освіти.

  Учасники конференції підвели підсумки роботи методичного кабінету відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації, навчальних закладів району за 2018-2019 навчальний рік за такими напрямками: результати діяльності районного методичного кабінету, внутрішкільної методичної роботи, окружних методичних формувань з питань удосконалення професійно-педагогічної майстерності та активізації творчого потенціалу педагогічних працівників.

  Завідуюча РМК Поповська О.А. у своїй доповіді акцентувала увагу на діяльності районного методичного кабінету в напрямку методичного супроводу функціонування освітніх округів.

  Під час обговорення основного питання доповідачі (заступники директорів з навчально-виховної роботи): Лахман Г.Л., Соколенко Т.А., Романюк А.В., Кабалюк О.І., грунтовно доповіли про організацію методичної роботи та її вплив на підвищення фахового рівня педагогів та якості освітнього процесу в межах діяльності освітніх округів. У змісті власних виступів співдоповідачі здебільшого розкрили роль окружних методичних формувань у підвищенні ефективності роботи шкіл в межах освітніх округів та забезпечення якості знань, умінь та навичок учнів через особистісно-орієнтовану систему навчання та виховання.

  Своє бачення та плани щодо факторів формування і технологій підтримки якості освіти висвітлила головний спеціаліст відділу освіти Твердохліб Ж.П.

  У роботі конференції прийняла участь Києнко - Романюк Л.А., доцент кафедри управління та адміністрування КВНЗ «ВАНО», кандидат педагогічних наук, яка провела з учасниками конференції тренінгове заняття «Персональне лідерство ЗДНВР як фактор розвитку освітньої установи».

  За результатами роботи учасники конференції прийняли рішення щодо подальшого розвитку діяльності методичного кабінету, окружних методичних формувань у напрямку підвищення якості освіти шляхом удосконалення планування та організації освітнього процесу, використання сучасних технологій навчання, підвищення педагогічної майстерності педагогів.