Пенсійний фонд України працює над розширенням можливостей веб-порталу електронних послуг. З 1 листопада 2018 року на порталі установи функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, правильності подання звітності,ін.

  Популяризація кабінету страхувальника (роботодавця) за допомогою веб – порталу – такою була тема семінару для працівників кадрових служб та бухгалтерів підприємств та установ району та міста, який відбувся 13 листопада 2018 року в приміщенні Жмеринської районної ради.

  Заступник начальника Жмеринського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області Наталя Абрамова детально ознайомила присутніх із інформацією як за допомогою даного сервісу можна переглянути інформацію про забезпечення соціальних прав своїх працівників, правильність подання звітів та зауваження до них, про сплату ЄСВ та заборгованість підприємства перед Пенсійним фондом, можливість отримати інформацію для розрахунку лікарняних, ін..

  Представниками Пенсійного фонду було наочно продемонстровано кабінет страхувальника (роботодавця) за допомогою презентаційних електронних пристроїв.

  На всі питання заступником начальника Жмеринського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області Наталею Абрамовою було надано кваліфіковані роз’яснення.