17 липня директор Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку ОДА Володимир Мережко з робочим візитом відвідав Жмеринський район.

  Зокрема, посадовець спільно з головою райдержадміністрації Олегом Легезою, головою районної ради Василем Малярчуком та їх заступниками ознайомився з діяльністю фермерського господарства «Адоніс», що у с. Демидівка Жмеринського району. Підприємство, створене у 1997 році, спеціалізується на вирощуванні яблук, груш, смородини, малини та чорниці.

  Збут продукції відбувається через торговельні мережі. Крім того, господарство активно залучає державну допомогу: відповідно до затвердженої Урядом програми підтримки сільського господарства на 2018 рік, підприємство претендує на отримання 80% компенсації вартості саджанців та 25% компенсації вартості сільгосптехніки, а саме садового трактора.

  Також очільник Департаменту завітав до швейної фабрики «Браїлівчанка», що в смт. Браїлів Жмеринського району. «Підприємство було створене ще у 1964 році. На сьогодні фабрика має власні виробничі потужності, обладнання і трудові ресурси. Наш пошивний цех укомплектований, в основному, імпортним обладнанням. Значну частину виробничої програми складає пошиття спеціалізованого одягу: штанів вітро- та вологозахисних, робочих костюмів та формених сорочок. Зараз багато виготовляємо спец одягу для АТО. Крім того, ми маємо експериментальний цех, де створюємо нові моделі одягу», - зазначила керівник підприємства Ірина Колос.

  Володимир Мережко оглянув також ділянку та колишнє приміщення дитячого садка, де запланована реалізація проекту «Реконструкція спортивно-оздоровчого комплексу «Авангард» по вул. Козацька, 3 в смт Браїлів Жмеринського району Вінницької області». Реалізацію даного проекту буде розпочато найближчим часом коштом Державного фонду регіонального розвитку, яким на 2018 рік передбачено 2000 тис.грн., та місцевого бюджету у розмірі 700 тис.грн. В результаті його реалізації громада отримає сучасний спортивно-оздоровчий комплекс для ефективних тренувань, навчання та оздоровлення, а також активного дозвілля жителів громади.

  Крім того, очільник Департаменту спільно з керівництвом району оглянув три вільні земельні ділянки greenfield площею близько 20 га, 7,5 га та 15 га, що пропонуються до уваги інвесторів. Усі ділянки дають можливість зосередитися на розгортанні тут спеціалізованої інфраструктури, адже мають під'їзні шляхи, зокрема залізничні, електричні джерела та системи водовідведення.

  Також очільник Департаменту ознайомився з цікавим інвестиційним проектом, що знаходиться у фазі впровадження: «Промислове вирощування та реалізація креветки на базі колишньої хутрової фабрики с. Подільське». Початок своєї діяльності підприємство планує на серпень 2018 року. Наразі тут завершується реконструкція приміщень та встановлюється обладнання. Підприємство стане екологічно чистим, оскільки буде використовувати новітні технології фільтрації води та подачі повітря. Варто зазначити, що аналогів такого виробництва в Європі не існує, адже за рік тут буде вирощуватись до 100 т креветок.

  Ще одним пунктом робочої програми став візит до КУ «Жмеринська центральна районна лікарня», де посадовець ознайомився з результатами впровадження проектів, що були реалізовані завдяки субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Таким чином, проект по реконструкції гінекологічного відділення з перепрофілюванням у відділення екстреної невідкладної медичної допомоги отримав державну фінансову допомогу у розмірі 850 тис. грн., а проект капітального ремонту дитячого відділення – 1305 тис.грн.

  Наостанок, Володимир Мережко відвідав Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Жмеринської міської ради. Роботу Центру забезпечують 8 працівників, які надають 136 видів послуг. Для ЦНАПу вже закуплена робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. В даний час проводиться робота по встановленню і налагодженню захищеного каналу зв’язку та навчання працівників.

  З сайту Вінницької ОДА