Якщо ваші права порушено

  Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати;

  1. Пропорційного зменшення ціни;

  2. Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

  3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

  У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. Розірвання договору та повернення сплаченої за товар суми;

  2. Вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у подавця (виробника) товар.

Ще->