В Жмеринській районній державній адміністрації 21 вересня 2017 року відбулася нарада - семінар з секретарями сільських та селищної рад.

  В нараді взяли участь: перший заступник голови районної державної адміністрації О.Монастирський, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, районної ради, місцевих органів виконавчої влади, сільські та селищний голови.

  О.Монастирський привітав учасників зібрання, озвучив його порядок денний та аргументував важливість кожного піднятого питання.

  Роз’яснення окремих питань з організації та ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 року №921 надавали військовий комісар Жмеринського об’єднаного міського військового комісаріату Т.Андрійчук, головний спеціаліст відділення військового обліку і бронювання солдат та сержантів запасу Н.Данільчук, т.в.о. начальника відділення комплектування ЖОМВК М.Попович.

  Про зміни в чинному законодавстві України щодо надання населенню субсидій на опалювальний період 2017 – 2018 років повідомила начальник відділу з призначення соціальних допомог управління соціального захисту населення райдержадміністрації Л.Сулима.

  Головний спеціаліст відділу діловодства, контролю документів та роботи зі зверненням громадян апарату райдержадміністрації М.Коваль вела мову про організацію контролю документів та стан виконавської дисципліни у виконавчих комітетах сільських та селищної рад за підсумками 8 місяців 2017 року.

  Методичну допомогу в організації діловодства в органах місцевого самоврядування надала начальник відділу діловодства, контролю документів та роботи зі зверненням громадян апарату райдержадміністрації С.Савкова.

  Питання про стан роботи зі зверненнями громадян, виконання законодавства з питань доступу до публічної інформації висвітлила Л. Кондратюк – головний спеціаліст відділу діловодства, контролю документів та роботи зі зверненням громадян апарату райдержадміністрації.

  К.Єгоров наголошував присутнім на належному виконанні вимог чинного законодавства щодо подання органами реєстрації відомостей про виборців.

  Керуючий справами виконавчого апарату районної ради О.Радіна інформувала про зміни, які внесено до Закону України «Про нотаріат» та лист – роз’яснення Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області щодо неможливості реєстрації територіальних громад як юридичних осіб.

  Чотири важливих питання висвітлила начальник відділу організаційної роботи апарату райдержадміністрації Л.Слащук, а саме: ведення архівного діловодства в сільських та селищній радах, організацію проведення спеціальної перевірки в органах місцевого самоврядування, виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2017 році та щодо листа Центру впровадження інформаційних систем на виконання Указу Президента України від 15.05.2017 року №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» в частині впровадження вітчизняної інформаційно – аналітичної системи управління фінансово – господарською діяльністю «Дебет Плюс».