На виконання Стратегії модернізації та розвитку комунікацій Пенсійного фонду України на період до 2020 року схваленої розпорядженням Кабінету міністрів України від 14 вересня 2016 року №672 в органах Пенсійного фонду України здійснюється комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення організації роботи з підвищення продуктивності та якості обслуговування громадян.

  Відповідно до пріоритетів удосконалення системи функціонування та надання послуг, підвищення прозорості діяльності Пенсійного фонду України Жмеринським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Вінницької області вживаються заходи щодо створення агентських пунктів обслуговування громадян.

  17 серпня 2017 року підписано Угоду про співпрацю між Жмеринським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Вінницької області та Копайгородською селищною радою. Угода передбачає створення агентського пункту обслуговування громадян органами Пенсійного фонду на території Копайгородської селищної ради (приміщення селищної ради). Пріоритетом створення Пункту є турбота про людей похилого віку.

  Узгоджено графік, згідно якого щочетверга з 1000 до 1130 буде проводитись прийом громадян, де надаватиметься перелік послуг, який затверджений постановою Правління Пенсійного фонду України від 24.02.2017 року №3-1 та постановою Правління Пенсійного фонду України від 07.04.2017 року №8-1.

  Зустріч з жителями смт.Копайгород відбулася в актовому залі селищної ради, яку провели начальник Жмеринського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області Володимир Рябоконь та заступник начальника Наталя Абрамова.

  Під час зустрічі було надано роз’яснення щодо переліку послуг, що надаватимуться жителям під час здійснення прийому, а також були обговорені актуальні питання діючого пенсійного законодавства та законопроект змін в пенсійному забезпеченні.

  В ході зустрічі відбулась жвава дискусія, присутнім роздано інформаційні буклети для кращого ознайомлення із можливостями сучасної системи Пенсійного фонду та надано відповіді на поставлені запитання.