У двох громадах Вінниччини працівники державних установ опановували навички психологічної стійкості

У двох громадах Вінниччини працівники державних установ опановували навички психологічної стійкості

24.09.2024, 17:51

У вересні 2024 року у Шаргородській та Хмільницькій  територіальних громадах відбувся тренінг для працівників державних установ, спрямований на розвиток психологічної стійкості та надання ефективної психосоціальної підтримки.

Регіональна координаторка Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» у Вінницькій області Олена Бессараба наголосила на важливості цього проєкту для підтримки громад та працівників:

«Обласна військова адміністрація в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої першою леді України Оленою Зеленською спільно з відділом психічного здоров’я та психосоціальної підтримки Міжнародної організації з міграції (МОМ) реалізує проєкт «Розвиток психологічної стійкості надавачів соціально-психологічних послуг». Ми запустили серію тренінгів для працівників державної служби та органів місцевого самоврядування, щоб допомогти їм справлятися з навантаженням і надавати якісну підтримку тим, хто постраждав від війни».

До заходу долучилися 50 учасників, серед яких надавачі соціальних послуг, працівники центрів надання адміністративних послуг, органів соціального захисту, освіти, культури та інших установ, які надають допомогу населенню.

Мета тренінгу — підвищити професійні навички працівників державних установ щодо психічного здоров’я та психосоціальної підтримки (ПЗПСП), особливо в умовах війни.

Програма тренінгу була побудована на базових поняттях стресменеджменту, попередження професійного вигорання та надання першої психологічної допомоги. Це вкрай важливо для тих, хто щодня працює з населенням, зокрема з ветеранами війни та членами їхніх сімей, адже працівники стикаються з підвищеним рівнем стресу та емоційним навантаженням. 

Захід є складовою серії тренінгів, які проходитимуть у різних громадах Вінницької області з вересня по грудень 2024 року. Він є важливим елементом реалізації проєкту, що спрямований на підвищення рівня стресостійкості та психологічної підтримки працівників, які працюють на першій лінії контакту і покликані підвищити рівень якості послуг у всіх секторах.

Залишити відповідь