І робити комфортною навігацію летовищем для людей з порушеннями слуху.
Навчання працівників різних служб аеропорту базовим навичкам жестової мови відбувається на втілення проєкту «Бориспіль без бар’єрів», який реалізується в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів».
Нагадаємо, «Бориспіль» став пілотним проєктом з розробки найсучаснішого стандарту безбар’єрності об’єктів інфраструктури. Його досвід зі створення доступного, комфортного для всіх середовища планується поширити на решту українських летовищ
.Взявши курс на безбар’єрність, аеропорт трансформує свій простір у дружній до різних пасажирів, а також розвиває культуру толерантної взаємодії.
Працівники з різних служб «Борисполя» уже пройшли навчання етиці спілкування з різними пасажирами, яке провели Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Visa та наша громадська організація Безбар’єрність.
#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree#BarrierFree_Ukraine