Додаток 2
до Порядку передачі документації для
надання висновку з оцінки впливу на
довкілля та фінансування оцінки
впливу на довкілля
Дата:
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля не зазначається
суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 4185
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля, для паперової версії
зазначається суб’єктом господарювання)


ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІДЗЕМНІ РЕСУРСИ»
43762466

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.
    Україна, 23505, Вінницька обл., Жмеринський р-н, село Слобода-Шаргородська,
    вул.Жовтнева, будинок 48
    (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса),
    контактний номер телефону)
  2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
    Планована діяльність, її характеристика.
    Планована діяльність полягає у видобуванні граніту, придатного для виробництва щебеню та
    каменю бутового на Писарівському родовищі Жмеринського району, Вінницької області.
    Розробка родовища передбачена відкритим способом – кар’єром – за типовою схемою з
    використанням екскаваторів з попереднім розпушенням корисної копалини буро-вибуховим
    методом і транспортуванням автомобільним транспортом до дробильно-сортувального заводу.
    Технічна альтернатива 1.
    Видобування граніту відкритим способом із застосуванням екскаваторів з попереднім
    розпушенням корисної копалини буро-вибуховим методом.
    Технічна альтернатива 2.
    Видобування граніту відкритим способом із застосуванням екскаваторів з попереднім
    розпушенням корисної копалини безвибуховим способом з використанням невибухових
    руйнуючих засобів (НРЗ). Оскільки передбачена цілорічна розробка родовища, можливість
    використання НРЗ при низьких температурах обмежена, в зв’язку з цим технічна альтернатива 2
    надалі не розглядається.
  3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
    Вінницька обл. Жмеринський р-н Писарівка Шаргородська міська ТГ, Писарівське родовище
    граніту розташоване на відстані 0,5 км на захід від с.Писарівка.
    3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
    Шаргородська міська територіальна громада (с.Писарівка, с.Мишівське)
    Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
    Вінницька обл., Жмеринський р-н, Писарівка, Писарівське родовище граніту розташоване на
    відстані 0,5 км на захід від с.Писарівка.
    (за межами населеного пункту)
    Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
    , , , .
    Не розглядалась у зв’язку з обмеженням території добувних робіт межею чинного
    спеціального дозволу на користування надрами №6665 від 30.12.2022 р., яким визначено місце
    його розташування.
  4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
    Видобування і переробка корисної копалини сприяє розвитку дорожнього, промислового та
    іншого будівництва, створенню нових робочих місць, надходженням податків до державного та
    місцевих бюджетів, у тому числі збору за користування надрами, покращенню економічної та
    соціальної ситуації в регіоні.
  5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
    (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
    Родовище розвідане в 1985-86 роках Республіканським проектно-вишукувальним інститутом
    «Укрремдорпроект». Підрахунок залишку запасів здійснено в контурі проектного кар’єру –
    методом геологічних блоків до горизонту +182 м, – з врахуванням втрат за рахунок фіксації
    бортів кар’єру. Фіксація бортів кар’єру, прийнята внутрішня по розкривних породах і корисній
    копалині, що обумовлено передбаченою робочим проектом розробки родовища межею
    кар’єрного поля, яка співпадає з межею спеціального дозволу на користування надрами. Площа
    родовища 4,8 га. Загальний обсяг запасів на час надання спеціального дозволу на користування
    надрами №6665 від 30.12.2022 р. становлять: кат.А – 762,12 тис.м3. Річна продуктивність кар’єру
    з видобування граніту планується в кількості: 40,0 тис.м3 на рік. Корисна копалина на
    Писарівському родовищі представлена гранат-біотитовими гранітами бердичівського
    ультраметаморфічного комплексу палеопротерозою, у верхній частині – до 3,5 м, в середньому
    1,6 м – порушеними вивітрюванням, нижче незміненими, потужністю від 20,5 до 33,7 м, в
    середньому 25,1 м. З 1989 року Писарівське родовище розроблялось відкритим способом.
  6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
    щодо технічної альтернативи 1.
    Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з вимогами
    законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного
    навантаження на природне середовище, санітарно-гігієнічних нормативів, охорони праці,
    пожежної безпеки, радіаційного контролю, раціонального використання надр, поводження з
    відходами та правил безпеки при проведенні буро-вибухових робіт тощо.
    щодо технічної альтернативи 2.
    Аналогічно до технічної альтернативи 1.
    щодо територіальної альтернативи 1.
    Розробка Писарівського родовища передбачена в межах площі, визначеної Спеціальним
    дозволом на користування надрами №6665 від 30.12.2022 р. Родовище гранітів розташоване за
    межами об’єктів природно-заповідного фонду та їх охоронних зон, за межами інших
    природоохоронних об’єктів, на землях, більша частина з яких зайнята діючим кар’єром. В межах
    родовища відсутні екологічні та інші обмеження планованої діяльності.
    щодо територіальної альтернативи 2.
    Не розглядається з причин, вказаних в пункті 3.
  7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
    щодо технічної альтернативи 1.
    Еколого-інженерна підготовка та захист території буде здійснюватись відповідно до робочого
    проекту розробки і рекультивації родовища. Передбачено впровадження ефективних
    технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень.
    щодо технічної альтернативи 2.
    Аналогічно до технічної альтернативи 1.
    щодо територіальної альтернативи 1.
    Оскільки родовище уже розроблялось, додаткова еколого-інженерна підготовка території не
    передбачається, так як передбачено використання існуючої вже спланованої території. З метою
    захисту території передбачається: дотримання технології, передбаченої робочим проектом
    розробки родовища, екологічних нормативів встановлених дозвільними документами; виконання
    заходів щодо захисту території від несприятливих природних явищ (зсувів, ерозії, змивів, захисту
    від підтоплення, тощо); рекультивація порушених земель відповідно до проекту рекультивації.
    щодо територіальної альтернативи 2.
    Не розглядається з причин, вказаних в пункті 3.
  8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
    щодо технічної альтернативи 1.
    Клімат та мікроклімат – не впливає; повітряне середовище – викиди в атмосферне повітря в
    межах нормативів, встановлених дозволом; водне середовище – скидання кар’єрних вод, після
    очищення, у водні об’єкти, відповідно до нормативів встановлених дозволом; грунти та геологічне
    середовище: створення відкритої гірничої виробки з подальшою рекультивацією, використання
    грунтово-рослинного шару для рекультивації порушених земель; рослинний і тваринний світ –
    рослини та тварини, що знаходяться під охороною, на території планованої діяльності відсутні;
    заповідні об’єкти: на території планованої діяльності відсутні; культурна спадщина: не впливає;
    навколишнє соціальне середовище – позитивно впливає на рівень зайнятості місцевого населення
    та розвиток економіки регіону; навколишнє техногенне середовище: не впливає.
    щодо технічної альтернативи 2.
    Аналогічно до технічної альтернативи 1.
    щодо територіальної альтернативи 1.
    Вплив на довкілля мінімізується за рахунок використання існуючого кар’єру, наявних доріг,
    відсутності потреби у виконанні геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт.
    щодо територіальної альтернативи 2.
    Не розглядається з причин, вказаних в пункті 3.
  9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
    які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
    відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
    Друга категорія
    3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім
    корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи
    землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим
    використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;”
  10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
    числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
    довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
    держав).
  11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
    звіту з оцінки впливу на довкілля.
    Планується провести дослідження впливу планової діяльності відповідно до ст. 6 Закону
    України «Про оцінку впливу на довкілля» у повному обсязі.
  12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
    Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
    отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
    довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
    підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
    проведення громадського обговорення планованої діяльності;
    аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
    інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
    під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
    впливу, іншої інформації;
    надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
    враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
    врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
    діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
    У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
    довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
    провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
    Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
    довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
    Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
    участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
    інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
    розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
    довкілля.
    На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
    25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
    до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
    громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
    впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
    У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
    відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
    звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
  13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
    включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
    Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
    уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
    пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
    досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
    довкілля.
    Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
    впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
    (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
    розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
    У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
    Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
    трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
    підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
    час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
    частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
    громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
    включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
    звіту з оцінки впливу на довкілля.
  14. Рішення про провадження планованої діяльності.
    Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
    Висновок з оцінки впливу на довкілля, у якому визначено допустимість провадження
    планованої діяльності, вважається рішенням про провадження планованої діяльності.
    (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
    що видається Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної
    військової адміністрації
    (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
  15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
    рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
    необхідно надсилати до
    Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної
    адміністрації , 21021, м. Вінниця, вул. В. Порика, 29, uprter@vin.gov.ua, (0432) 43-74-08, В.о.
    начальника управління розвитку територій та інфраструктури – СИВЕНЮК Іван Миколайович
    (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
    {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}