Починаючи з 01 липня 2016 року звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) подається платниками єдиного внеску до контролюючих органів за формами згідно з Порядком формування та подання страхувальниками Звіту, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.05.2016 за № 682/28812) та відповідно до затвердженого формату (стандарту).

  З метою упередження виникнення питань щодо формування Звітів в електронному вигляді та враховуючи особливості заповнення Звітів, інформуємо щодо заповнення елемента C_DOC_STAN при формуванні XML-документів Звітів. У разі подання платниками єдиного внеску Звітів з позначками «початкова», «ліквідаційна», «призначення пенсії» позиція 23 в назві XML-документа, яка містить ознаку стану документа (значення елемента C_DOC_STAN) заповнюється фіксованим значенням 1 - звітний документ.

  У разі повторного подання таких Звітів до граничного терміну подання позиція 23 в назві XML-документа заповнюється фіксованим значенням 2 - новий звітний документ.

  У разі подання Звітів з позначками «скасовуюча», «додаткова» після граничного терміну подання позиція 23 заповнюється фіксованим значенням 3 - уточнюючий документ.