Нововведення щодо здійснення державної політики у сфері міграції в частині реєстрації місця проживання громадян викликає багато запитань у керівників територіальних громад. Саме розгляд даного питання стало основним під час наради із сільськими, селищним головами під керівництвом першого заступника голови райдержадміністрації Олександра Монастирського.

  Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10 грудня 2015 року № 888-VIII повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи, ведення відповідного реєстру територіальної громади будуть здійснюватись органами місцевого самоврядування.

  Олександр Монастирський наголосив керівникам територіальних громад про обмеження в часі, адже відповідно до вимог Закону повноваження мають бути передані вже до 4 квітня і органи місцевого самоврядування мають відразу включитися в процес надання якісних адміністративних послуг громадянам.

  Зауважено про відповідальність посадових осіб органів реєстрації, які будуть утворенні та здійснюватимуть реєстрацію і зняття з реєстрації фізичних осіб.

  Тому, найважливіше завдання, яке стоїть перед органами місцевого самоврядування провести ретельну роботу щодо підготовки здійснення даних повноважень.

  Головний спеціаліст загального відділу Віктор Мамай надав роз’яснення щодо підключення виконкомів сільських рад до мережі Інтернет, що необхідно для здійснення ними адміністративних послуг населенню.

  Про Порядок одноразової передачі відомостей Державного реєстру виборців для створення реєстру виборців територіальних громад роз’яснив начальник відділу Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації Олександр Тріскун.

  Найбільше запитань прозвучало до завідувача Жмеринського РС Управління Державної міграційної служби України у Вінницькій області Павла Качановецького. Він зазначив, що з моменту вступу в дію вищезазначеного Закону до листопада 2016 року буде діяти перехідний період, під час якого органи місцевого самоврядування повинні повністю забезпечити себе необхідною технікою, базою для здійснення даних повноважень самостійно. Поки що 1 раз в тиждень реєстраційні картки в паперовому та електронному вигляді будуть передаватись до управління Державної міграційної служби для занесення в єдину базу. Присутні обговорили також питання про виготовлення відповідних штампів та проведення навчання для відповідальних працівників.

  Про вирішення питань зайнятості в сільських та селищній радах інформувала директор Жмеринського міськрайонного центру зайнятості Тетяна Когут

  Заступник керівника, начальник відділу організаційно – кадрової роботи апарату райдержадміністрації Людмила Слащук довела до відома присутніх про декларування доходів посадових осіб органів місцевого самоврядування.