З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, з 1 жовтня 2012 р діє веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

  Однією з основних переваг користування послугами Веб-порталу є можливість отримувати послуги не звертаючись до органів Пенсійного фонду, а з особистого комп'ютера, вдома.

  Важливою функцією Веб-порталу є можливість громадянина контролювати дані щодо заробітної плати, яку офіційно нараховує роботодавець та чи зараховується страховий стаж в повному обсязі. Адже пенсія прийде непомітно, але тоді вже буде запізно звертатись до архівних документів та вирішувати проблеми із колишнім роботодавцем. А завдяки веб-порталу зручно щомісячно переглядати свої дані, щоб оцінити ситуацію і, у разі необхідності, вжити відповідних заходів. Тобто є можливість виправити ситуацію скажімо у 30, а не у 60 років, коли вдень із вогнем не знайдеш тих підприємств-одноденок, на яких колись працювали.

  Спектр надання електронних послуг:

- усі нормативні документи та законодавчі акти, відповідно до яких здійснює свою діяльність Пенсійний фонд;

- контактна інформація про адреси розташування та телефони, про відповідальних працівників управлінь Пенсійного фонду;

- можливість не виходячи з дому заповнити на порталі та роздрукувати необхідні бланки документів;

- направити заяву/скаргу до Пенсійного фонду;

- завчасно замовити підготовку документів і отримати повідомлення про місце і час їх отримання.

  Щоб мати можливість користуватися веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно прийти особисто до Жмеринського об’єднаного управління ПФУ Вінницької області та заповнити відповідну заяву, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.

  Адреса управління: м. Жмеринка, вул. Асмолова 1, тел..2-95-20.

  Відділ надходження платежів, контрольно–перевірочної роботи
  та ведення електронних реєстрів Жмеринського об’єднаного
  управління ПФУ Вінницької області