За 9 місяців 2017 року до райдержадміністрації надійшло 422 звернення, що на 98 одиницю більше ніж за відповідний період 2016 року (324 звернень). На особистому прийомі у голови райдержадміністрації та його заступників побувало 125 громадян з різних проблемних питань.

  У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

  Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 268 одиниць, кількості (за відповідний період 2016 року - 164 одиниці);
  • питання житлової політики – 5 одиниці (за відповідний період 2016року - 2одиниці )
  • питання освіти і науки – 8 одиниць (за відповідний період 2016року – 1 одиниці );
  • комунального та дорожнього господарства,благоустрою 10 одиниць (за відповідний період 2016 року 18 одиниць.)

  Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

  Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

  Протягом І півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло 12 колективних звернень, від усіх звернень, за відповідний період 2016 року також 12 звернень ).

  Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту, освіти і науки тощо.

  79 одиниць від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2017 року 35 звернень .

  Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, та інше.

  Головою районної державної адміністрації прийнято розпорядження від 19.02.2017 року № 51 “Про затвердження графіку виїзного прийому громадян головою районної державної адміністрації, першим заступником, заступником голови та робочою групою райдержадміністрації ”. Графік особистого прийому громадян голови райдержадміністрації та його заступників, наглядно оформлений, розміщений для ознайомлення громадянами на видному місці в приміщенні районної державної адміністрації та надісланий до виконавчих комітетів сільських, селищної рад району. Неодноразово зазначені графіки публікувалися в засобах масової інформації (газета “Жмеринський меридіан). Графіком особистого прийому громадян передбачено проведення прийому громадян керівництвом райдержадміністрації протягом всіх робочих днів тижня з 08.00 до 13.00 години.

  Відповідно до порядку організації і проведення особистого прийому громадян і для оперативного вирішення питань з якими звертаються громадяни, при проведенні прийомів головою райдержадміністрації до участі задіяні керівники та спеціалісти управлінь, відділів районної державної адміністрації. На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 92 звернення.

  Практично всі звернення отримані під час прийомів, крім вирішених чи роз’яснених під час прийому в усному порядку, брались на контроль, що забезпечило дотримання передбачених законодавством термінів розгляду звернень. Контрольні звернення направлялись фахівцям відповідно до повноважень, для подальшого розгляду, вирішення та надання відповіді.

  Проведення виїзних прийомів та результати вирішення питань з якими звертались громадяни, систематично висвітлюються на веб-сайті Вінницької облдержадміністрації та Жмеринської райдержадміністрації, а також в міжрайонній газеті “Жмеринський меридіан”.

  Графік виїзних прийомів громадян доведено до виконкомів сільських та селищної рад. Сільських, селищного голів зобов’язано забезпечити своєчасне інформування населення про проведення виїзних прийомів та створення належних умов для їх проведення.

  Протягом 9 місяців 2017 року питання розгляду звернень громадян виносились на порядок денний наради з сільськими та селищним головами і секретарями сільських, селищної рад. Надана відповідна правова база, методичні рекомендації з зазначеного питання. 01.02.2017 року проведено засідання колегії районної державної адміністрації, на якому було розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян та другу колегія 28.092017р. Про стан виконання завдань, визначених Указом Президента України від 05 травня 2011 року № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» у 2017 році.

  За звітний період проведено 5 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування, належним чином оформлені відповідні протоколи засідань

  Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області: на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

  Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем голови райдержадміністрації.

  Головний спеціаліст відділу діловодства, контролю документів та роботи із зверненнями громадян райдержадміністрації Л.Кондратюк