За кордоном тризуб не ототожнюють з Україною. Там люди вважають його символом ультраправих рухів. За одяг із зображенням тризубу навіть можуть звинуватити у нацизмі. Саме тому був започаткований міжнародний флешмоб «Тризуб – це Україна». Організатори хочуть поінформувати світову спільноту про національну символіку України і запобігти тому, аби окремі політичні чи громадські сили використовували зображення українського герба в цілях негативної пропаганди. Докладніше у наступному сюжеті.

  Більше півроку тому українського футболіста Романа Зозулю іспанські ЗМІ звинуватили у нацистських поглядах. Приводом для цього став малюнок на футболці спортсмена – там був зображений герб України. У кількох іспанських медіа з’явилися публікації, згідно з якими український тризуб назвали символом добровольчих батальйонів, які воювали в АТО, назвавши їх нацистськими формуваннями.

  Саме цей інцидент став поштовхом для створення міжнародної акції «Тризуб – це Україна». Ідея створення флешмобу належить президенту світового конгресу українських молодіжних організацій Мирославу Гочаку та голові міжфракційного депутатського об’єднання «Співпраця Україна – діаспора» Дмитру Лубінцю. Вони і записали перше відео звернення та заклик до участі у флешмобі.

  Організатори кажуть – на флешмоб відгукнулись сотні людей з різних куточків не тільки нашої держави, а й інших країн.

  Організатори стверджують – акція немає жодного політичного характеру. Головна мета – правильна популяризація України.

  Взяти участь у флешмобі може кожен бажаючий. Для цього потрібно роздрукувати плакат з гаслом акції “Тризуб це Україна“ або “Trident is Ukraine“ та зробити горизонтальне фото. Світлину розмістити на офіційній сторінці акції у Фейсбуці та на своїх сторінках у соціальних мережах, обов’язково вказавши хештеґ #ТризубцеУкраїна #TridentisUkraine і місто та країну, де зроблено фото. Також можна відправити фотоґрафії де одна особа або група осіб одягнуті в український національний одяг, одяг з принтом тризуба, або фото на якому учасники сформують форму тризуба. Креативність за кожним особисто. В соціальних мережах відмітити декілька своїх друзів та передати їм естафету. Завершиться флешмоб наприкінці серпня, великою фотовиставкою найкращих та найцікавіших фотографій.