Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України розроблено і впроваджено з жовтня 2012 року. Це – вихід Фонду на новий якісний рівень надання електронних послуг. Метою створення веб-порталу електронних послуг було не лише поліпшити якість та оперативність обслуговування громадян, але й водночас забезпечити в країні можливість запровадження технології електронного управління в соціальній сфері.

  Кожна застрахована особа (тобто кожен працівник), зареєструвавшись на порталі, має змогу бачити в своєму „особистому кабінеті” дані із системи персоніфікованого обліку. А там міститься різноманітна соціальна інформація: перелік страхувальників, які подавали щодо громадянина відомості в систему персоніфікованого обліку, сума заробітку, з якого сплачено страхові внески, відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску. Є там і відомості про спеціальний або пільговий стаж (за його наявності).

  Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як роботодавець сплачує за нього єдиний внесок. І якщо виникають якісь питання, одразу розпочати їх вирішувати, а не чекати, коли настане пенсійний вік. Завдяки сервісу пенсіонери можуть легко отримати дані з власної пенсійної справи на електронному порталі. А там зазначаються вид і сума призначеної пенсії, до того ж – з урахуванням усіх надбавок, підвищень, грошових допомог, індексацій та інших доплат, дата виплати пенсії. Вказується і назва закону, за яким призначена пенсія.

  На сторінках порталу є багато довідкової інформації: тексти законодавчих актів, графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси територіальних управлінь ПФУ в областях. Громадяни та застраховані особи можуть дізнатися, наприклад, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій і т. ін. Окрім цього, на порталі наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій.

  Щоб мати можливість користуватися веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно прийти особисто до управління Фонду та заповнити відповідну заяву, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код. Вам видадуть розписку про отримання заяви, а також реєстраційний код, необхідний для реєстрації на веб-порталі.

  Після цього потрібно зайти на сторінку веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою portal.pfu.gov.ua і, обравши пункт меню „Реєстрація”, заповнити реєстраційну форму, вибравши логін, пароль та адресу електронної скриньки. Далі на вказану вами електронну адресу прийде лист для підтвердження реєстрації. Після чого ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

  Веб-портал електронних послуг – це зручний метод оперативного отримання необхідної інформації, у зручному для себе форматі та з економією власного часу. З 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом. Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

  • - отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
  • - здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
  • - отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
  • - подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників) (за наявності електронного цифрового підпису);
  • - подавати скарги до органів Пенсійного фонду;
  • - подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду (за наявності електронного цифрового підпису);
  • - подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів) (за наявності електронного цифрового підпису);
  • - записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

  Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!

  Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Процедура реєстрації на веб- порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

  Довідкову інформацію щодо реєстрації на веб-порталі можна отримати за адресою: м. Жмеринка, вул. Асмолова,1. Тел. Для довідок: 2-24-64, 2-29-37.

  Інформує Жмеринське об’єднане управління ПФУ Вінницької області