Надання електронних послуг Пенсійним фондом України

  Пенсійний фонд за допомогою Веб-порталу надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на Ваші пенсійні права

  Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

  Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

  У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

  Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

  • отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
  • отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
  • формування запитів на попередню підготовку документів
  • можливість подачі скарг
  • запис на прийом до фахівців Фонду
  • отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

  Найзручніші Можливості порталу:

  Стан розрахунків з ПФУ

  Платники єдиного соціального внеску мають можливість отримати інформацію про стан розрахунків з органами Фонду станом на кожне 1 число поточного місяця.

  Інформація відповідає даним обліку нарахованих і сплачених платежів, який ведеться в органах Фонду в розрізі кожного платника і містить:

  1. Суми боргу зі сплати єдиного соціального внеску;
  2. Суми боргу зі сплати пенсійних внесків за період до 01.01.2011 року;
  3. Суми боргу зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за період до 01.01.2004 року;
  4. Суми невідшкодованих пільгових пенсій;
  5. Суми невідшкодованих наукових пенсій;
  6. Суми коштів, які надійшли на рахунки органів ПФУ протягом місяця, що передує місяцю звернення за інформацією, відкриті:
  • в Держказначействі для сплати єдиного внеску;
  • в Ощадбанку для сплати страхових внесків, пільгових та наукових пенсій.

  Попереднє замовлення паперових документів

  Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.

  Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:

  • виписки з системи персоніфікованого обліку;
  • виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);
  • виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).

  Подати скаргу

  Засобами Веб-порталу Ви можете подати скаргу до органу Пенсійного фонду.

  Опрацювання скарг та надання відповідей відбувається за стандартними правилами, прийнятими, наприклад, для паперових документів.

  В процесі опрацювання скарги можлива переписка з фахівцем Фонду з питань, що уточнюють скаргу.

  Записи на прийом

  Засобами Веб-порталу Ви можете записатися на прийом до органу Пенсійного фонду.

  Процес запису на прийом включає:

  1. визначення дати та теми відвідування органу ПФУ;
  2. за даними графіку прийому громадян в органі ПФУ по визначеним датою та темою відвідування ПФУ формується список годин прийому спеціалістами органу ПФУ. В ньому зеленим кольором виділено вільні години прийому, червоним – години прийому, вибрані клієнтом порталу, помаранчевим – години прийому, зайняті іншими клієнтами порталу;
  3. вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ, та натиснути кнопку «Записатися на прийом»;
  4. отримання талону щодо відвідування органу ПФУ – кнопка «Друк талону». Наявність талону не є обов’язковою для відвідування органу ПФУ.

  Для скасування запису на прийом призначено кнопку «Скасування запису».